אמנת שירות ללקוחות גפן בסד סוכנות לביטוח בע"מ

מטרת אמנה זו לקבוע כללים הנוגעים לזכויות לקוחות החברה, בבואנו להעניק להם משירותי החברה,תוך התייחסות לעקרונות הקבועים בחוזר סוכנים ויועצים מספר 2018-10-3 מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

 

גפן בסד סוכנות לביטוח בע"מ  נוסדה במטרה להעניק ללקוחותיה חווית שירות איכותית המושתת על הגינות וכבוד, מקצועיות, פרטיות, תקשורת, זמינות ואנושיות.

אמנה זו מעגנת את הערכים המרכזיים אשר מהווים אבני יסוד שאנו מעניקים ללקוחותינו:

הגינות וכבוד

אנו מחויבים לנהוג כלפי לקוחותינו בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם.

מקצועיות

אנו משקיעים משאבים רבים בהכשרת עובדינו במטרה לשמור על רמה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בשביל להבטיח כי כל שירות, ייעוץ או שיווק ייעשו בהתאמה מיטבית לצרכים שלך ועל בסיס הידע המקצועי המעודכן ביותר. 

פרטיות

גפו בסד מתחייבת לשמור לכבד ולשמור את פרטיותו של כל לקוח. 

תקשורת
משרדנו מתחייב לקיים תקשורת יעילה עם כל לקוח בהתאם לדרכי ההתקשרות הנהוגים בחברה, לפי בחירת כל לקוח (פירוט בהמשך אמנה זו).


זמינות
משרדנו מתחייב לספק מענה ענייני ומתאים לצרכי כל לקוח בזמן סביר ממועד פניית הלקוח תוך מסירת תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן (פירוט בהמשך אמנה זו).

אנושיות 

אנו מתחייבים לליווי אישי, רגיש ומותאם אישית. אנו רואים את האדם מאחורי המספרים וחרתנו על דגלנו טיפול אישי ואנושי בכל לקוח.

 

ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות:

טלפון: 077-4447777
בימים א עד ה בשעות הפעילות: 08:00 עד 15:00

כתובת למשלוח דואר: היובלים 52 בארותיים

אימייל: Info@basad.co.il

או השאירו הודעת ווטסאפ ונציג יחזור אליכם (077-4447777)


לוחות זמנים להתחייבותנו (זמני שירות מקסימליים)

סוג השירות

לוח זמנים מרבי

מענה ראשוני לפניית לקוח

תוך 2 ימי עסקים

תיאום פגישה/שיחה יזומה

תוך  7 ימי עסקים מקבלת הפנייה

מסירת מסמכים ללקוח (מסמכים השמורים במשרדי החברה)

תוך  3 ימי עסקים

העברת אישור/בקשה לגוף מוסדי (לביצוע פעולה הקשורה למוצר)

תוך  7 ימי עסקים

טיפול בפניית שירות פנסיוני (לגבי שינוי במצב הלקוח)

תוך 7  ימי עסקים

מסירת מידע ראשוני על הליך תביעה

תוך  2 ימי עסקים מקבלת הפנייה

חשוב לדעת : בנסיבות מיוחדות, ייתכן כי פרקי הזמן למתן השירות יהיו ארוכים יותר, אך הם יישארו סבירים בנסיבות העניין.

שכר טרחה: עבור שירותים מסוימים, ייתכן ותידרש לשלם שכר טרחה. במקרה כזה, משרדנו יפרט לך בכתב את הרכיבים השונים ואת סך גובה התשלום. אנו מבהירים כי ייתכן שחלק מהשירותים בתשלום כוללים קבלת או העברת מידע שניתן להפיק בעצמך ללא עלות או בעלות נמוכה דרך הגוף המוסדי או דרך ממשקי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

הליך יישוב תביעות: במקרה של פנייה בעניין תביעה כלפי גוף מוסדי (חברת ביטוח, קרן פנסיה או קופת גמל), משרדנו ימסור לך תוך 2 ימי עסקים מידע אודות זכויותיך ואת דרכי הפעולה העומדות בפניך מול הגוף המוסדי בהליך יישוב התביעה.

נגישות: משרדנו מתחייב לספק שירות נגיש ומותאם, תוך שימוש בשפה ברורה ומובנת, ובהתאם להוראות הדין בנושא נגישות השירות. לינק לנגישות ולוגו